Introducere
Aceste dispoziții se aplic conform OUG34/2014, în cazul achiziționării de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanță.
Condiții de solicitare
Consumatorul poate solicita returnarea produselor în următoarele situații:
• Produsul nu este conform cu specificațiilor de pe site. Dacă produsul comandat se dovedește a nu fi conform cu specificațiile din oferta noastră, Consumatorul poate solicita returnarea acestuia pentru înlocuire sau rambursarea integrală a contravalorii. Dacă se agreează înlocuirea cu un produs cu o valoare mai mare, va plăti diferența, respectiv dacă valoarea este mai mică, veți primi o rambursare parțială până la valoarea produsului înlocuitor.
• Produse ce au fost livrate greșit. Livrarea altor produse decât cele solicitate trebuie semnalată imediat, iar Consumatorul va refuza recepția. Consumatorul poate solicita returnarea acestuia pentru înlocuire, iar dacă produsul nu mai este pe stoc, poate opta pentru înlocuire sau rambursarea integrală a contravalorii. Dacă se agreează înlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, va plăti diferența, respectiv dacă valoarea este mai mică, veți primi o rambursare parțială până la valoarea produsului înlocuitor.
• Renunțarea la cumpărare.
Legislație aplicabilă
Potrivit art. 14 alin. 2 din O.U.G. nr. 34/2014 „va trebui sa suportați costul direct al returnării produselor.”
Potrivit art. 14. alin. 3 din O.U.G. nr. 34/2014 „sunteți responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării produselor.” Diminuarea valorii produsului se suportă de Dvs. Suma reprezentând diminuarea valorii produsului se va scădea din suma ce vi se cuvine ca urmare a exercitării dreptului de retragere.
Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la momentul în care vânzătorul a acceptat comanda consumatorului sau de la încheierea contractului, conform OUG34/2014.
În cazul returului contravaloarea comenzii va fi înapoiată în cel mult 14 de zile de la data denunţării în scris a contractului de către consumator. Suma înapoiată cât și condițiile de returnare nu includ cheltuielile de transport.
Aceşti termeni sunt valabili doar pentru persoane fizice care au achizionat produse de pe www.liliputi.ro si le-au primit în urma transportului prin curier. Clienţii cu statut juridic nu au dreptul să denunţe unilateral contractul.
Pentru mai multe informaţii, vă rugăm consultaţi şi:
Ordonanţa urgenţă nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative.
Condiții de returnare
Pentru analizarea solicitării de retur sau înlocuire, clientul va completa formularul on-line sau va descărca formularul de retur comanda online și îl va expedia către adresa de e-mail info@liliputi.ro, urmând a primi un răspuns din partea conducerii Aurea Mediocritas S.R.L.în maxim 2 zile lucrătoare.
În cazul solicitării unui alt produs se va achita diferența de preț, dacă produsul este mai scump. În situația în care clientul optează pentru un produs mai ieftin, clientul va primi diferența, conform modalităților de returnare menționate în OUG34/2014.
Aurea Mediocritas S.R.L. va trimite produsul solicitat la schimb numai după ce Clientul a returnat produsul cumpărat inițial, dacă acesta îndeplinește condițiile de returnare conform OUG34/2014. Rambursarea contravalorii produsului ori, după caz, înlocuirea acestuia, se va face în cel mult 14 de zile calendaristice, conform OUG34/2014. Returnarea banilor ori, după caz, înlocuirea produselor, se pot efectua în cazul în care starea produselor achiziționate este la fel ca în momentul recepției:
• ambalajul original al produsului,
• accesoriile complete (etichete, ambalaj interior, etc.),
• documentele aferente achiziției (instrucțiuni de utilizare, documente fiscale)
• nu prezintă urme de uzură,
• nu prezintă zgarieturi sau lovituri, rupturi,
• cutia de încălțăminte nu are lipită pe ea banda adezivă.
Puteţi returna produsele prin firma de curierat, sau prin Poşta Română, în ambele cazuri păstrând chitanța doveditoare pentru verificarea locației coletului. Tariful depinde de prețurile practicate de curierul pe care îl alegeți pentru expedierea produselor către noi.
Costul transportului de RETUR a produselor este suportat de client în cazurile următoare:
a.) dacă dorește schimbul produsului/produselor
b.) dacă renunță la produsul/produsele cumpărate și dorește banii înapoi.
Exclus produsele promoționale, când toate cheltuielile de transport sunt plătite de cumpărător (atât în cazul schimbului, cât și în cazul returnării).
Firma noastră va înapoia prin transfer bancar contravaloarea comenzii în cel mai scurt timp posibil de la primirea produsului returnat. Suma înapoiată cât și condițiile de returnare nu includ cheltuielile de transport.
Cei 4 pași pentru SCHIMBAREA produsului:
1. Sunați la (004) 0753-647-813 pentru a ne comunica dorința de schimbare a produsului achiziționat și verificarea stocului disponibil pentru schimbarea mărimii/modelului
2. Completați formularul on-line sau descărcați formularul de retur online și expediați către adresa de e-mail: info@liliputi.ro
3. Ambalați produsul cu grijă - Vă rugăm să nu scrieți și să nu lipiți banda adezivă direct pe cutia de încălțăminte. Produsul trebuie re-ambalat, iar noi ne rezervam dreptul de a refuza coletele care sunt în această situație sau să vă percepem contravaloarea ambalajului .
4. Aplicați pe colet o etichetă care să conțină următoarele informaţii:
Expeditor: Nume Prenume
Adresa: Strada, Număr, Oraș, Județ
Numărul de telefon:
și
Destinatar: Aurea Mediocritas S.R.L.
Adresa: Str. Gödri Ferenc nr. 10,
Mun. Sfântu Gheorghe
Cod poștal: 520023
Județul Covasna
Telefon mobil: (004) 0753-647.813
Cei 4 pași pentru RETURNAREA produsului:
1. Sunați la (004) 0753-647-813 pentru a ne comunica dorința de returnare a produsului achiziționat
2. Completați formularul on-line sau descărcați formularul de retur online și expediați către adresa de e-mail: info@liliputi.ro
3. Ambalați produsul cu grijă - Vă rugăm să nu scrieți și să nu lipiți banda adezivă direct pe cutia de încălțăminte. Produsul trebuie re-ambalat, iar noi ne rezervam dreptul de a refuza coletele care sunt în această situație sau să vă percepem contravaloarea ambalajului .
4. Aplicați pe colet o etichetă care să conțină următoarele informaţii:
Expeditor: Nume Prenume
Adresa: Strada, Număr, Oraș, Județ
Numărul de telefon:
și
Destinatar: Aurea Mediocritas S.R.L.
Adresa: Str. Gödri Ferenc nr. 10,
Mun. Sfântu Gheorghe
Cod poștal: 520023
Județul Covasna
Telefon mobil: (004) 0753-647.813
Aurea Mediocritas S.R.L. își rezervă dreptul ca, în momentul recepționării produsului de la client, dacă se constată că produsul nu mai prezintă aceleași caracterisitici ca în momentul achiziționării (produsul prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, urme de folosire excesiva și/sau intervenții neautorizate, lipsă etichete etc.) , conform OUG34/2014, să facă dovada diminuării valorii produselor care rezultă diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării produselor.